Home / Kozmetika  / Ako zákazníčke účinne poradiť v starostlivosti o pleť?

Ako zákazníčke účinne poradiť v starostlivosti o pleť?

Je potrebné opätovne vytvoriť rady na ošetrenie pleti, pretože tie aktuálne sú menej účinné alebo sa opakujú. Neustále sa objavujú nové techniky, ale ani tie nie sú maximálne využité. Jedným z elementov, ktorý umožňuje vytvoriť dokonalé rady,

Je potrebné opätovne vytvoriť rady na ošetrenie pleti, pretože tie aktuálne sú menej účinné alebo sa opakujú. Neustále sa objavujú nové techniky, ale ani tie nie sú maximálne využité. Jedným z elementov, ktorý umožňuje vytvoriť dokonalé rady, je diagnostika pleti a diagnostika zákazníčky.

Élodie MARTINAK, kozmetička

CIELE DIAGNOSTIKY POKOŽKY

V prvom rade je potrebné vyvrátiť výhrady kozmetičiek, ktoré sa domnievajú, že diagnostika je zbytočná. Ide o dosť nebezpečný názor a o veľmi zlú víziu, ktorá je neskôr na škodu, keďže potreby zákazníčky sú v takom prípade zle preskúmané a prácu ste si tak urobili iba na polovicu.

Kozmetičiek (ak nejaké máte) je potrebné sa opýtať, prečo si to myslia. V opačnom prípade bude diskusia vo váš neprospech. Potom môžete postupne ich výhrady argumentovať.

 

„Nemám čas“

Samozrejme, že ho máte, ale pod podmienkou, že ste zorganizovaná, bez ohľadu na to, či ste kozmetička alebo riaditeľka salónu. Je nevyhnutné, aby ste si na diagnostiku našli čas. Iste, ak medzi jednotlivými ošetreniami máte čas len 5 minút, je ťažké ju tam niekde vsunúť.

Na druhej strane, ak medzi ošetreniami máte 10 alebo 15 minút, je to pohodlné nielen pre kozmetičku, ale aj pre zákazníčku, ktorá nebude mať pocit, že k nej od prvého momentu pristupujete nedbalo. Možno by bolo rozumné túto diagnostiku zahrnúť do ošetrenia: napríklad 50-minútové ošetrenie by v sebe zahŕňalo 5-minútovú diagnostiku.

 

 

 Celý článok si môžete prečítať v 5/2019 vydaní magazínu LNE 🙂