Home / Kozmetika  / Ako sa nepomýliť pri najbližšej INVESTÍCII DO TECHNOLÓGIE?

Ako sa nepomýliť pri najbližšej INVESTÍCII DO TECHNOLÓGIE?

Jednou z veľkých výziev, ak chcete byť lídrom v podnikaní, je prijímať rozhodnutia. Vyberte si SPRÁVNE. Jednou z najväčších investícií v kozmetickom priemysle je nákup nových technológií - ako sa nepomýliť?   JE ROZHODNUTÉ, TENTO ROK, INVESTUJEM! Aha,

Jednou z veľkých výziev, ak chcete byť lídrom v podnikaní, je prijímať rozhodnutia. Vyberte si SPRÁVNE. Jednou z najväčších investícií v kozmetickom priemysle je nákup nových technológií – ako sa nepomýliť?

 

JE ROZHODNUTÉ, TENTO ROK, INVESTUJEM!

Aha, to je veľmi dobré rozhodnutie. Áno, ale do čoho?

Vo svete plnom nových módnych technológií túžite byť ako váš konkurent o tri ulice vedľa, túžite sa diverzifikovať kúpou niečoho, čo nemá nič spoločné s vašou koncepciou salónu, s ťažkosťami chápete technické popisy toho, ako fungujú zariadenia, beriete ohľad na váš rozpočet atď. Existuje veľa parametrov, ktoré vás odradia od kúpy alebo dokonca vás úplne zmätú… Komu veriť? Ako si vybrať? Čo robiť ?

KONCEPCIA VÁŠHO SALÓNU

Jednou z prvých vecí, ktorú je potrebné vziať do úvahy, keď chcete investovať do novej technológie, je súlad tejto investície s koncepciou vášho salónu. Uveďme si príklad: ak máte salón propagujúci bio a prírodné látky, je logické investovať do technológie, ktorá bude mať deštruktívne účinky, napr. IPL (ničenie žiarovkových buniek tak, aby chĺpky ďalej nerástli? plus) alebo kryolipolýza (deštrukcia adipocytov)? Nie!

V prípade bio a prírodného zamerania bude podľa môjho názoru lepšie zvoliť si technológiu bunkovej stimulácie. Pri výbere dbajte na túto dôslednosť. Toto je prvé kritérium, ktoré je potrebné zohľadniť.

EXPERTÍZA

Často ma počujete hovoriť o odbornosti, o dosiahnutí úrovne experta vo vašom odbore.

Kvôli svojmu pôvodu som „odborník na pokožku“. Vy môžete byť „odborníkom na odstraňovanie chĺpkov“, „odborníkom na boj proti starnutiu“, „odborníkom na chudnutie“ atď.

Čo znamená byť odborníkom: „Byť odborníkom“ znamená byť schopný reagovať na všetky problémy týkajúce sa vašej oblasti odbornosti.

Ako príklad si vezmem „odborníka na pokožku“, pretože tento príklad spojí dve hlavné oblasti odborných znalostí v oblasti estetiky.

Byť „odborníkom na pokožku“ znamená byť schopný liečiť vďaka estetickej starostlivosti tri vrstvy pokožky: epidermis, dermis, hypodermis.

Ak ošetrujete všetky tri vrstvy pokožky, znamená to, že musíte byť špecialistom na „anti-aging“ (epidermis a dermis) a „tenkosť“ (dermis a hypodermis).

 

Zamerané na odbornosť v boji proti starnutiu

Byť „odborníkom proti starnutiu“ znamená vedieť reagovať na všetky problémy starnutia pokožky.

Konkrétne ide o to:

– byť schopný liečiť tri typy starnutia pokožky: skeletonizáciu, impasto, ochabnutie,

– ošetriť tri bunky zodpovedné za starnutie pokožky: korneocyty, keratinocyty, fibroblasty,

– ponúkať tri typy estetiky: preventívne, udržovacie, nápravné,

– ponúkať technologické procedúry, ktoré umožňujú: stimuláciu buniek, obnovu buniek, infúziu aktívnych zložiek.

 

Zamerané na chudnutie

Byť „odborníkom na chudnutie“ znamená byť schopný reagovať na všetky problémy s chudnutím (spevnenie, vytvarovanie postavy).

Konkrétne ide o to:

– liečbu troch typov celulitídy: vodnú, tukovú, vláknitú,

– ošetrenie dvoch buniek, ktoré majú vplyv na chudnutie: fibroblasty (ochabnutá pokožka), adipocyty (objem tuku),

– ošetrenie rôznych hĺbok postihnutých tkanív: povrchovú dermu a hlbokú dermu, povrchné podkožie a hlboké podkožie, viscerálny tuk,

– ponúkať dva typy estetiky: údržba, oprava,

– ponúkať technologické postupy, ktoré umožňujú: odstránenie povrchového podkožia, odstránenie hlbokého podkožia, stimuláciu buniek dermy a podkožia, deštrukciu buniek

 

VYBERTE SI SPRÁVNU INVESTÍCIU

Výber technológie nie je ľahká vec.

Musíte analyzovať, pochopiť, zaujímať sa… Správna voľba je dôležitou pri zodpovednosti za vašu budúcnosť a tiež za vaše zákazníčky.

Kúpa kozmetického prístroja je INVESTÍCIA, nie výdavok. Múdra investícia vám umožní dosiahnuť obrat!